Promocje
Rajstopy Fiore Cipriana 60 den
Rajstopy Fiore Cipriana 60 den
16,90 zł 12,00 zł
Sukienka Pamela 2 SL2009V
Sukienka Pamela 2 SL2009V
119,00 zł 69,00 zł
Sukienka Kasandra SL2014
Sukienka Kasandra SL2014
119,00 zł 89,00 zł
Sukienka Agnes SL2017
Sukienka Agnes SL2017
119,00 zł 59,00 zł
Spódnica Constance
Spódnica Constance
96,00 zł 49,00 zł
Spódnica Victoria
Spódnica Victoria
89,00 zł 52,00 zł
Sukienka Simona SL2008C
Sukienka Simona SL2008C
119,00 zł 59,00 zł
Spódnica Sandra SL6001
Spódnica Sandra SL6001
96,00 zł 59,00 zł
Rajstopy Fiore Alessia 60 den
Rajstopy Fiore Alessia 60 den
16,90 zł 12,00 zł
Rajstopy Fiore Raisa 120 den
Rajstopy Fiore Raisa 120 den
17,90 zł 14,00 zł
Rajstopy Fiore Samuela 60 den
Rajstopy Fiore Samuela 60 den
16,90 zł 12,00 zł
Sukienka Carmen SL2020
Sukienka Carmen SL2020
119,00 zł 59,00 zł
Produkt dnia
Stringi Emili Tilli
Stringi Emili Tilli
21,89 zł
Koszulka Livia Corsetti Jessica
Koszulka Livia Corsetti Jessica
52,00 zł
Rajstopy Gatta Sammy 03
Rajstopy Gatta Sammy 03
13,00 zł
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka polecona) już od 300,00 zł.
Pytania i odpowiedzi

1. Czy muszę się rejestrować by złożyć zamówienie w sklepie?

W celu dokonania zamówienie w sklepie internetowym Ambegraff rejestracja nie jest wymagana. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, ponieważ będą mieli Państwo możliwość szybkich zakupów, ostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia na bieżąco statusu zamówienia, itd.


 

 

2. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon?

Przyjmujemy zamówienia złożone w postaci telefonicznej, przy czym wszelkie dane teleadresowe należy ponownie przesłać w celu uniknięcia pomyłem za pośrednictwem sms.


 

 

3. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce „Moje zamówienia” Na bieżąco również są Państwo informowani o zmianach statusu zamówienia poprzez informację mailową. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem mailowym info@high-heels.com.pl lub też telefonicznie pod numerem 602 790 717.


 

 

4. Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


 

 

5. Czy istnieje możliwość zmiany adresu wysyłki?

Zamówienie może być wysłane na dowolny, wskazany przez Państwa adres. W celu zmiany adresu należy w trakcie składania zamówienia zaznaczyć „Inny adres wysyłki” i podać adres, na jaki ma być wysłana przesyłka.


 

 

6. Co mam zrobić, jak otrzymam towar uszkodzony?

Wszystkie zamówienia staramy się pakować w taki sposób, by dotarły do Państwa w sposób nienaruszony. Większość z zamówień jest pakowana w pudła kartonowe oraz dodatkowo w worki foliowe. Jeśli w trakcie odbioru przesyłki stwierdzą Państwo iż nosi ona ślady uszkodzenia (zgniecenia, rozerwania) można odmówić jej odbioru. Jeśli przesyłka nosząca takie ślady zniszczenia zostanie odebrana to proszę w obecności pracownika firmy transportowej sprawdzić stan zawartości paczki. W przypadku gdy towar został zniszczony, proszę poprosić przewoźnika o sporządzenie protokołu uszkodzenia towaru.


 

7. Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Kody rabatowe są co jakiś czas publikowane na stronie facebook sklepu internetowego.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


 

 

8. Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl