Promocje
Żakiet Victoria
Żakiet Victoria
119,00 zł 109,00 zł
Czółenka damskie Milan 42
Czółenka damskie Milan 42
149,00 zł 99,00 zł
Bolerko Eva SL1022
Bolerko Eva SL1022
119,00 zł 89,00 zł
Czółenka damskie Emis
Czółenka damskie Emis
155,00 zł 119,00 zł
Rajstopy Bellinda Fascination 15 den
Rajstopy Bellinda Fascination 15 den
15,20 zł 13,90 zł
Rajstopy Fiore Arianna 60 den
Rajstopy Fiore Arianna 60 den
16,90 zł 14,90 zł
Rajstopy Fiore Bettina 60 den
Rajstopy Fiore Bettina 60 den
16,90 zł 14,90 zł
Rajstopy Fiore California 20 den
Rajstopy Fiore California 20 den
13,90 zł 12,90 zł
Rajstopy Fiore Constance 20 den
Rajstopy Fiore Constance 20 den
13,90 zł 12,90 zł
szt.
Rajstopy Fiore Cornelia 40 den
Rajstopy Fiore Cornelia 40 den
17,50 zł 15,90 zł
Rajstopy Fiore Delmina 40 den
Rajstopy Fiore Delmina 40 den
17,50 zł 15,90 zł
Pytania i odpowiedzi

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  1. brak towaru – chwilowo nie mamy danego asortymentu na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@high-heels.com.pl lub telefonicznie: 602790717
  2. na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem.
  3. średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście sztuk danego asortymentu.
  4. duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  5. dostępny na zamówienie – możemy dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: info@high-heels.com.pl lub telefonicznie: 602790717
  6. spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.
  7. wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień


Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  1. firma kurierska (opcja z przedpłatą oraz za pobraniem)
  2. paczkomat INPOST
  3. odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form płatności i dostawy


Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia jest zależny od wybranej formy płatności i dostawy -poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 10 do 18 złotych.

» szczegółowy opis form płatności i dostawy


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności: przelew na konto bankowe, płatność za pobraniem, płatność elektroniczna (przelew on-line) płatność gotówką przy odbiorze.

» szczegółowy opis form płatności i dostawy


Kiedy mogę otrzymać rabat?

Rabaty przyznawane są automatycznie tylko w przypadku posiadania zarejestrowanego konta w naszym sklepie.

» procedura przyznawania rabatów


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 602790717.


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego Wystarczy wejść na stronę www kuriera, wpisać numer przewozowy i możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 602790717. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres: info@high-heels.com.pl.

» szczegółowa procedura reklamacji


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl