
Właścicielem sklepu detalicznego, działającego pod adresem www.high-heels.com.pl jest sklep "Ambergraff" Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy, NIP: 646-105-93-65. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.
DEFINICJE:
- Oferta - towary/produkty umieszczane na stronach sklepu internetowego www.high-heels.com.pl
- Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w sklepie internetowym.
- Koszyk - element funkcjonalny sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.high-heels.com.pl.
- Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt. Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.high-heels.com.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, zawierają podatek VAT oraz wszelkie inne opłaty.
- Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „Zamówienie” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
- Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień, brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
- Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem".
- W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, Klient jest bezzwłocznie informowany i podejmuje decyzje o częściowej realizacji zamówienia, jego modyfikacji lub anulowania. W razie dokonania płatności klient otrzyma zwrot należności w ciągu 7 dni.
- Zrealizowanie zamówienia zostanie potwierdzone wiadomością e-mail, przesłaną na adres e-mail, podany przez klienta w formularzu.
DOSTAWA
- Wysyłka zamówienia odbywa się w ciągu 48 godzin od skompletowaniu zamówienia. Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost oraz Paczkomaty24 Inpost. Koszt dostawy w granicach Polski bez względu na formę płatności, ilość oraz wartość zamówionych produktów. Darmowa dostawa na terenie Polski bez względu na formę płatności oraz ilość zamówionych produktów od 200 zł.
- Czas dostawy zamówień detalicznych do państw leżących w granicach Europy wynosi do 5 dni roboczych, uzależniony jest od ilość oraz wagi zamówionych produktów.
- Ponowna wysyłka do klienta w ramach wymiany towaru na inny bądź w ramach reklamacji, realizowana jest na koszt sklepu internetowego (w obszarze Polski).
PŁATNOŚĆ
Akceptowane formy płatności:
- pobranie (zapłata przy odbiorze przesyłki, tylko w obszarze Polski)
- przedpłata na konto w PLN: mBank 44 1140 2004 0000 3402 3187 7875; Ambergraff Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 10 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 10 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres info@high-heels.com.pl).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 10 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w sytuacji, gdy zakupiony towar jest rzeczą nieprefabrykowaną, która została wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta). Dotyczy to produktów, które wykonano na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta. Są to towary wyraźnie zindywidualizowane, np. modyfikacje wymiarów, kolorów lub wykończeń.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Ambergraff Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy, a w każdym razie nie później niż 10 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 10 dni.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
WYMIANA
- Wysyłka towaru do Klienta w ramach wymiany na inny model odbywa się pierwszy raz na koszt sklepu (w obszarze Polski).
- Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
- Prosimy o przesłanie towaru na adres: Ambergraff Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę wymiany towaru (przy czym nie jest to konieczne)
REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
- Sklep Ambergraff jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres: info@high-heels.com.pl. Sklep Ambergraff zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Zwracany towar proszę wysłać na adres: Ambergraff Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy.
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sklep Ambergraff podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić sklep Ambergraff o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu sklepu Internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Ambergraff Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy, mailowo pod adres info@high-heels.com.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sklep Ambergraff zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy sklepem Ambergraff a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego,zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Usuń odnośnik Kodeksu postępowania cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym www.ec.europa.eu/consumers/odr/.