Promocje
Gorset Verona SL1010S
Gorset Verona SL1010S
97,00 zł 79,00 zł
Gorset Klaudia SL1003
Gorset Klaudia SL1003
96,00 zł 77,00 zł
Spódniczka Zoe SL6002
Spódniczka Zoe SL6002
89,00 zł 52,00 zł
Spódniczka Jowita SL6016
Spódniczka Jowita SL6016
93,00 zł 49,00 zł
Rajstopy Fiore Rafaella 60 den
Rajstopy Fiore Rafaella 60 den
16,90 zł 13,00 zł
Sukienka Pamela SL2009
Sukienka Pamela SL2009
119,00 zł 59,00 zł
Sukienka Kasandra SL2014
Sukienka Kasandra SL2014
119,00 zł 89,00 zł
Sukienka Carmen SL2020
Sukienka Carmen SL2020
119,00 zł 59,00 zł
Rajstopy Fiore Alessia 60 den
Rajstopy Fiore Alessia 60 den
16,90 zł 12,00 zł
Żakiet Victoria
Żakiet Victoria
119,00 zł 69,00 zł
Rajstopy Fiore Samuela 60 den
Rajstopy Fiore Samuela 60 den
16,90 zł 12,00 zł
Spódnica Constance
Spódnica Constance
96,00 zł 49,00 zł
Produkt dnia
Czółenka damskie T-28/SM
Czółenka damskie T-28/SM
155,00 zł
Rajstopy Fiore Raula 40 den
Rajstopy Fiore Raula 40 den
16,50 zł 13,00 zł
Czółenka damskie T-43/BC
Czółenka damskie T-43/BC
119,00 zł
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka polecona) już od 300,00 zł.
Regulamin
  1. Właścicielem sklepu Ambergraff, działającego pod adresem www.high-heels.com.pl jest firma Ambergraff, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 4/10, NIP: 646-105-93-65, Regon: 240560859.

  2. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Ambergraff. Sklep Ambergraff zwany w dalszej części regulaminu sklepem prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu zakupów, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta do celów związanych z realizacją zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna-sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

  3. Zamówienia można składać 24h na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok (sklep dopuszcza istnienie przerw technicznych, wyłączających sklep z przyjmowania i realizacji zamówień).

  4. Realizacja zamówień następuje w dni robocze (za wyłączeniem dni zamkniętych magazynów Sklepu) zwyczajowo w ciągu 24h od momentu: potwierdzenia zamówienia przez Klienta, w momencie skompletowania wszystkich zamówionych przez Klienta produktów, zaksięgowanej przez sklep pełnej opłaty za zamówienie.

  5. Klientami sklepu mogą być osoby, które ukończyły 13 lat. (K. C. Art. 11-24). Jeżeli ten warunek nie jest przestrzegany umowa jest niewiążąca.

  6. Przez złożenie zamówienia przez Klienta należy rozumieć dodanie do koszyka produktów z oferty sklepu poprzez wypełnienie "Formularza zamówienia" zgodnie z informacjami podanymi w w/w formularzu. Dopuszcza się złożenie zamówienia przez Klienta poprzez kontakt ze sklepem za pomocą adresu e-mail, komunikatora internetowego, bądź kontakt telefoniczny.

  7. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą e-mailową informację o przyjęciu zamówienia do realizacji (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W razie braku otrzymania takiej informacji Klient powinien skontaktować się ze sklepem drogą telefoniczną lub mailową.

  8. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego lub w treści korespondencji e-mail potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Weryfikacja negatywna może skutkować anulowaniem zamówienia przez sklep.

  9. Podczas składania zamówienia oraz podczas komunikacji ze sklepem niezbędne jest podanie przez Klienta prawidłowych danych kontaktowych – w szczególności imienia i nazwiska, pełnego adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularza może utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.

  10. Sklep zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonego zamówienia w przypadkach uzasadniających wątpliwości, co do możliwości realizacji zamówienia oraz jego anulowania w przypadku braku zapłaty za zamówienie.

  11. Płatności za zamówione produkty można dokonać przelewem na konto Ambergraff, przy odbiorze oraz poprzez płatności online Blue Media S.A., PayU, PayPal. Sposoby płatności opisane są na stronie Formy płatności.

  12. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po złożeniu zamówienia, w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu przedpłaty na konto sklepu, w przypadku zamówień płatnych poprzez PayU lub PayPal - w chwili poprawnej autoryzacji płatności.

  13. W przypadku, gdy w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, sklep zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.

  14. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Klient informowany jest przez sklep o stanie zamówienia. Klient może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Klienta sklep zastrzega sobie możliwość wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu, bądź anulowania zamówienia.

  15. Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do Klienta składa się czas sprowadzenia towaru (podawany przy każdym produkcie) oraz czas, jaki jest potrzebny Poczcie Polskiej lub Kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Klienta adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Termin otrzymania przesyłki = czas sprowadzenia towaru + czas dostawy. W dniu wysyłki zamówienia Klient jest informowany o tym fakcie w wiadomoście-mail.

  16. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Ambergraff są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek.

  17. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest zwyczajowo ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień. W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży sklep zastrzega sobie prawo korekty i wysłania nie pełnego zamówienia, bądź anulowania zamówienia.

  18. Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej sklepu podane są w złotych polskich i stanowią wartości brutto (zawierają podatek VAT). Ceny te nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki.

  19. Do każdego zamówienia wystawiane jest szczegółowe zestawienie zawartości przesyłki wraz z wykazem kosztów i dołączane do przesyłki z zamówionym przez Klienta towarem. Klient ma prawo zażyczyć sobie nie dołączanie do przesyłki szczegółowego zestawienia zawartości przesyłki. Fakturę VAT wystawiamy na życzenie Klienta.

  20. Klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie bądź e-mailowo pod adresem info@high-heels.com.pl do czasu przekazania tegoż zamówienia przez sklep w stan pakowania.

  21. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez sklep ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że sklep i Klient postanowią wspólnie inaczej.

  22. Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany przez Klienta adres poprzez dostępne usługi spedytorskie (przewoźnika), np. Pocztę Polską lub firmę kurierską. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z tabelą kosztów wysyłki. Zgodnie z brzmieniem ustawy "Kodeks cywilny” w razie przesłania rzeczy sprzedanej za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika informując o tym fakcie sklep poprzez spisanie protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody i podpisanie jednocześnie przez przewoźnika i odbiorcę przesyłki. Sposób badania przesyłki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe (art. 74 i następne). Ustawodawca przewidział, iż przyjęcie przesyłki przez odbiorcę (Klienta) bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

  23. Klient, który zawarł umowę na odległość ma prawo od niej odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyn składając sklepowi stosowne oświadczenie na piśmie. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest do pobrania tutaj.

  24. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Wraz z odsyłanym towarem Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo. Dołączenie do paczki dokumentu sprzedaży będzie mile widziane. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie trzydziestu dni kalendarzowych. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

  25. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą (wada – zmniejszająca wartość rzeczy,użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których było napisane w serwisie sklepu, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym), a w chwili zawarcia umowy Klient o niej nie wiedział. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest pisemne zawiadomienie o wadzie na stosownym formularzu dostępnym w na stronie sklepu, w terminie do jednego miesiąca od daty jej wykrycia. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych. Z tytułu rękojmi Klientowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną, bez wady, usunięcia wady.  Wzór pisma reklamacji jest do pobrania tutaj, natomiast wzór pisma wymiany towaru można pobrać tutaj.

  26. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. Jednakże, w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny,bądź mailowy pod adresem info@high-heels.com.pl

  27. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, wniesienia żądania ich usunięcia, bądź zaprzestania ich wykorzystywania.

  28. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Ambergraff pokrywa sklep w limicie kwoty podanej poniżej. Koszty wysyłki do sklepu pokrywa Klient. W przypadku stwierdzenia pomyłki sklep zwróci Klientowi koszt wysyłki do sklepu w kwocie wynikającej z kwoty na liście przewozowym i nie przekraczającej 12 zł (słownie: dwanaście złotych). Jednocześnie sklep informuje, że nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem.

  29. W przypadku zamówienia zapłaconego, gdy sklep nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, sklep informuje Klienta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji lub z całego zamówienia sklep zwraca przedpłatę na podane przez Klienta konto bankowe w terminie 3 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamówienia lub jego korekty.

  30. Informacje zawarte w sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

  31. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.06.2012 roku.

Zmiana na dzień 12.01.2017: Dodano punkt 1 oraz uaktualniono punkt 11.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl