Produkt dnia
Czółenka damskie K-1/SMB
Czółenka damskie K-1/SMB
155,00 zł 129,00 zł
Bodystocking Marilyn Erotic
Bodystocking Marilyn Erotic
51,35 zł
Sukienka Livia Corsetti Doris
Sukienka Livia Corsetti Doris
79,00 zł 55,00 zł
Czółenka damskie T-43/BC
Czółenka damskie T-43/BC
119,00 zł 79,00 zł
Promocje
Czółenka damskie matowe skóra naturalna Emis
Czółenka damskie matowe skóra naturalna Emis
155,00 zł 89,00 zł
Rajstopy Marilyn Fortemax 15 den
Rajstopy Marilyn Fortemax 15 den
12,00 zł 7,90 zł
Czółenka damskie Milan 36
Czółenka damskie Milan 36
149,00 zł 69,00 zł
Rajstopy Gatta Sweety 05
Rajstopy Gatta Sweety 05
19,50 zł 15,50 zł
Rajstopy Marilyn Nadia MV 629 40 den
Rajstopy Marilyn Nadia MV 629 40 den
21,80 zł 15,90 zł
Bolerko Eva SL1022
Bolerko Eva SL1022
119,00 zł 99,00 zł
Rajstopy Gatta Sammy 02
Rajstopy Gatta Sammy 02
13,00 zł 11,00 zł
Czółenka damskie AG-101/SEL
Czółenka damskie AG-101/SEL
159,00 zł 149,00 zł
Rajstopy Moraj Ann 60 den
Rajstopy Moraj Ann 60 den
17,00 zł 14,90 zł
Rajstopy Gatta Shania 02
Rajstopy Gatta Shania 02
16,00 zł 14,50 zł
Rajstopy Moraj Anette 30 den
Rajstopy Moraj Anette 30 den
10,00 zł 8,00 zł
Czółenka damskie Vices E396
Czółenka damskie Vices E396
119,00 zł 99,00 zł
Regulamin sklepu

Właścicielem sklepu detalicznego, działającego pod adresem www.high-heels.com.pl jest sklep "Ambergraff" Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy, NIP: 646-105-93-65. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.

DEFINICJE:

  1. Oferta - towary/produkty umieszczane na stronach sklepu internetowego www.high-heels.com.pl
  2. Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w sklepie internetowym.
  3. Koszyk - element funkcjonalny sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.high-heels.com.pl.
  4. Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt. Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.high-heels.com.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, zawierają podatek VAT oraz wszelkie inne opłaty.
  2. Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „Zamówienie” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
  3. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień, brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
  4. Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem".
  5. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, Klient jest bezzwłocznie informowany i podejmuje decyzje o częściowej realizacji zamówienia, jego modyfikacji lub anulowania. W razie dokonania płatności klient otrzyma zwrot należności w ciągu 7 dni.
  6. Zrealizowanie zamówienia zostanie potwierdzone wiadomością e-mail, przesłaną na adres e-mail, podany przez klienta w formularzu.

DOSTAWA

  1. Wysyłka zamówienia odbywa się w ciągu 48 godzin od skompletowaniu zamówienia. Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost oraz Paczkomaty24 Inpost. Koszt dostawy w granicach Polski bez względu na formę płatności, ilość oraz wartość zamówionych produktów. Darmowa dostawa na terenie Polski bez względu na formę płatności oraz ilość zamówionych produktów od 200 zł.
  2. Czas dostawy zamówień detalicznych do państw leżących w granicach Europy wynosi do 5 dni roboczych, uzależniony jest od ilość oraz wagi zamówionych produktów.
  3. Ponowna wysyłka do klienta w ramach wymiany towaru na inny bądź w ramach reklamacji, realizowana jest na koszt sklepu internetowego (w obszarze Polski).

PŁATNOŚĆ

Akceptowane formy płatności:

  • pobranie (zapłata przy odbiorze przesyłki, tylko w obszarze Polski)
  • przedpłata na konto w PLN: mBank 36 1140 2004 0000 3302 4532 8282; Ambergraff Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 10 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 10 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres info@high-heels.com.pl).
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 10 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w sytuacji, gdy zakupiony towar jest rzeczą nieprefabrykowaną, która została wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta). Dotyczy to produktów, które wykonano na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta. Są to towary wyraźnie zindywidualizowane, np. modyfikacje wymiarów, kolorów lub wykończeń.
  6. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Ambergraff Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy, a w każdym razie nie później niż 10 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 10 dni.
  8. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  9. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WYMIANA

  1. Wysyłka towaru do Klienta w ramach wymiany na inny model odbywa się pierwszy raz na koszt sklepu (w obszarze Polski).
  2. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
  3. Prosimy o przesłanie towaru na adres: Ambergraff Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę wymiany towaru (przy czym nie jest to konieczne)

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

  1. Sklep Ambergraff jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres: info@high-heels.com.pl. Sklep Ambergraff zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Zwracany towar proszę wysłać na adres: Ambergraff Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy.

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sklep Ambergraff podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić sklep Ambergraff o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Ambergraff Janusz Firsowicz, ul. Filaretów 4/10, 43-100 Tychy, mailowo pod adres info@high-heels.com.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Sklep Ambergraff zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy sklepem Ambergraff a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego,zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Usuń odnośnik Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym www.ec.europa.eu/consumers/odr/.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl